Pages

Menjadi cermin tamsilankendiri, untuk melakar satu wacana. Buatmu bernama wanita..

Tuesday, April 05, 2011

pssttt...cerita panas GXSI!

panas, panas, panas!bukan cuaca panas, bukan suhu bilik ini yang panas. Tapi ada cerita panas di sini. Tidak panas pada anda yang tiada kaitan, tapi panas untu warga kerja Giant superstore Sri Manja.

Our store manager, Mr. Lim Ching Seng a.k.a Mr CS Lim telah meletak jawatan dengan notis 24 jam pada 31hb March 2011 dipercayai kerana tekanan dan konflik dengan our Area manager, Mr. Simon Yong Seng. Mr Lim, kami akan merindui mu, boss.

Seterusnya, Mr Khairul Puad selaku Grocery division head juga mengikut jejak langkah Mr CS Lim. Berhenti kerja pada 1 April 2011, sehari selepas Mr. CS Lim dengan menyerahkan notis 24 jam selepas bergaduh dengan Mr. Chia, a manager from Giant superstore Desa Petaling (sangat kerek). OMG, walaupun ramai yang suka dengan perletakan jawatan En. Khairul, kami barisan executive sangatlah terkesan dengan ketiadaan beliau. Sebabnya, kerja dia yang berlambak yang masih tertangguh, kami yang kena siapkan. Haruslah kami, kalau tidak siapa lagi? Tak mungkin nak serahkan ke division GMS atau fresh market. Owh, kerja bertambah! Ditambah lagi, hanya tinggal 3 orang executive yang akan menerajui grocery division. Mr. Paul akan ditugaskan ke Sarawak tepat 15hb April nanti, tinggallah aku dan Abang Idy meneruskan sisa sisa perjuangan. How if I get the offer from pfizer? (really hope that job will be mine because it's really tired to be a part of GIANT!)..tinggal lah abang Idy seorang diri..hehe

And introduce, Mr Ling Do Yu, Our new store manager (pinjam store manager sunway, hehe).. After 2 days, nampak bos ni macam ok, tapi sangat berdisiplin. Sedikit takut dan cuak, tapi aku cuba bertahan.

Akhir kata, aku tak sabar sangat nak BLAH! cepat lah dapat offer lain....
bye-bye GXSI!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...